
Petits moviments fan grans coses.
PORFOLI
Dilluns 24 de febrer (Jaume),
Vam anar a l’aula de reforç, jo i la Estela, allà vam fer sumes, restes i multiplicacions amb en Lionel.
L’Albert va fer repàs amb els nens de primes d’ESO, els i demana l’agenda i resol els dubtes que poguessin tenir.
La Laia i el Joel van fer el joc dels gegants per treballar la psicomotricitat, i després al pica paret, i finalment van valorar el seu comportament durant la tarda.
El Jaume i la Estela van anar a la aula de reforç, allà van fer física amb alumnes de 2n ESO, també vam ajudar a un nen de 7 anys amb matemàtiques, com fraccions i sumes.
Jo vaig fer l’activitat amb nens de 6-8 anys, activitats lúdiques,em va agradar molt i em vaig sentir molt a gust amb ells. El pròxim dijous intentaré fer el mateix.
L’Albert Corral va anar al casal, ajudar als nens que fan repàs, fan 1r ESO, i cada cop que vaig comença demanant l’agenda i els i fa fer els deures.
La Laia Casajuana va anar a la Ludoteca, on amb els nens d’allà vam treballar mitjançant jocs, la psicomotricitat i al final van valorar, com fan cada dia el seu comportament durant la sessió. També va ajudar a les monitores a acabar la disfressa del carnaval.
Dilluns 10 de març (Estela),
El dijous passat com sempre vaig anar a l’aula de reforç i vaig ajudar a dos nens de 2n d’ESO a estudiar castellà perquè tenien examen.
La Laia va preparar un joc pels nens de la ludoteca perquè treballessin la psicomotricitat. Al acabar l’activitat vam jugar a pica paret i finalment vam avaluar l’actitud d’ells durant les activitats.
En Jaume, com que ens van dir que només hi podia haver una persona per projecte va decidir d’anar a la biblioteca, allà li van explicar com funcionava i de què es tractava, després van venir nens als quals va ajudar.
En Joel va fer un joc on els nens tenien que dir 5 coses per fer-se un entrepà i 5 coses que agafarien per anar d’acampada, després van jugar a la plaça amb tots els nens.
L’Albert va arribar i els hi va demanar l’agenda, llavors els hi vaig dir que comencessin a fer la feina i si tenien algun dubte que li demanessin a ell.
Dilluns 24 de març (Albert),
Com que d’aquí poc ja arriba Sant Jordi, el Xavi ens va dir que si els podíem ajudar a preparar les coses. L’Estela i la Laia van pintar unes caixes de color vermell mentre que els altres membres del grup estaven embolicant unes caixes per després pintar-les. Amb aquestes caixes després formaran un trencaclosques gegant on hi posarà algun símbol o frase de Sant Jordi.
Dilluns 7 d'abril (Laia),
El dijous passat, com cada dijous vam anar a l’associació de veïns, aquella tarda vam tornar a fer caixes, però ens van dir que no calia pintar-les, perquè ja ho farien ells i tampoc corria pressa. Jo i l’Estela retallàvem el paper mentre que el Joel, l’Albert i el Jaume agafaven aquest paper i l’envoltaven a la caixa, i tot seguit ho enganxaven amb una cinta aïllant.
Dilluns 14 d’abril (Laia),
El dijous passat, 10 d’abril, no vam anar a l’associació de veïns, ja que vam anar a la fira de l’estudiant amb l’escola i no hi vam poder anar.
Dilluns 28 d'abril (Albert),
La Laia va anar a la ludoteca, com sempre,i va ajudar als nens a fer-li una polsera pel dia de la mare.
El Jaume a la biblioteca va redistribuir les postades i va fer punt de llibres de Sant Jordi i els nen el pintaven els forràven i desprès els repartien entre ells i així quan llegeixin tindrien un punt de llibre que els hauran fet ells.
El Joel va jugar amb nens de 8 anys al boté boté, escondite ... i al final vam fer una reflexió.
La estela va jugar amb una nena el memory, un joc d’anglès, que contenia verbs irregular, questions Word, noms, dies, mesos i setmanes. Perquè així, amb una mica de diversió aprèn basic d’anglès.
L'Albert va ajudar amb un nen a fer els deures de mates que tenia per fe i desprès el vaig ajudar a estudiar.
Dijous 8 de maig (Jaume),
El Joel i la Estela no van assistir a la associació per variïs motius, els que vam anar, vam fer uns dibuixos de abelles i els vam retallar amb cúters, aquets dibuixos eren per una activitat que havíem de fer a Barcelona.
Dijous 22 de maig (Joel),
El Joel i l'Albert van anar al casal amb els nens petits, van jugar al "escondite" i a altres jocs, al final de cada joc feien una xerrada per saber com s'havien sentit durant l'activitat. També van jugar a saltar corda dins del casal.
L'Estela va fer repàs a dos nenes de 3r ESO que tenien examen d'anglès i també va ajudar a un nen de 2n ESO.
La Laia va jugar al gat i al ratolí, seguidament va jugar amb els nens de la ludoteca a un joc que es diu les flors, on un fa de regadora i a d’anar tocant el cap dels nens, així els nens s'aixequen ja que simbolitza que les flors creixen i la regadora ha d'evitar que les flors es vagin ofegant.
El Jaume va dibuixar a la biblioteca diferents rasses del planeta com ara: Africans, espanyols i marroquins, a sobre de cada personatge va dibuixar el seu país.
Dijous 29 de maig (Estela),
La Laia va anar a la ludoteca i va jugar amb els nens d'allà fins les 6, ja que va haver de marxar.
En Jaume va anar a la biblioteca i allà van ajudar a una nena a estudiar i després a fer resums de socials. Un cop acabat tots els deures, van jugar al "culturin".
El Joel va anar amb l'Albert a jugar amb els nens del casal, van berenar, després van jugar a futbol i finalment al pilla pilla.
Jo vaig anar a fer repàs a l'aula de reforç i vam fer repàs d'anglès altre vegada perquè tornaven a tenir exàmens, i vam estar parlant una estona i ens vam entretenir molt.