Petits moviments fan grans coses.


PORFOLI

Dilluns 17 de febrer (Laia),
 

Com que se’ns ha esborrat la majoria de coses de la web, avui farem el porfoli en general, fins ara.

Fins al dia d’avui, teníem un projecte pensat. Aquest projecte tractava sobre anar a fer un servei a Ampans. Vam començar a fer la web sobre això i també vam fer un primer planning, llavors aquest planning li vam donar a la professora però ens va dir que els objectius no estaven del tot bé, així que el següent dia entre tots el vam acabar de completar, un cop haver fet aquest planning vam acabar de introduir tota la informació a la web. Seguidament el director va enviar un email a Ampans per saber si podíem anar a fer el servei allà, però passaven dies i dies i no teníem resposta de l’entitat. Al cap de dos setmanes, com que les professores veien que estaven estancats, ja que fins que no tinguéssim resposta no podíem avançar amb el nostre projecte, elles van decidir enviar un altre correu a Ampans, ja que posteriorment el director els hi havia dit que tenia massa feina. Passaven classes i classes i no teníem resposta, nosaltres feiem treball personal, ja que no teníem res més a fer, fins que un dia una de les professores ens va proposar de canviar de projecte, perquè no contestaven.

 

Dilluns 24 de febrer (Jaume),

Vam anar a l’aula de reforç, jo i la Estela, allà vam fer sumes, restes i multiplicacions amb en Lionel.

L’Albert va fer repàs amb els nens de primes d’ESO, els i demana l’agenda i resol els dubtes que poguessin tenir.

La Laia i el Joel van fer el joc dels gegants per treballar la psicomotricitat, i després al pica paret, i finalment van valorar el seu comportament durant la tarda.

 

Dilluns 3 de març (Joel),

El Jaume i la Estela van anar a la aula de reforç, allà van fer física amb alumnes de 2n ESO, també vam ajudar a un nen de 7 anys amb matemàtiques, com fraccions i sumes.

Jo  vaig fer l’activitat amb nens de 6-8 anys, activitats lúdiques,em  va agradar molt i em vaig sentir molt a gust amb ells. El pròxim dijous intentaré fer el mateix.

L’Albert Corral va anar al casal, ajudar als nens que fan repàs, fan 1r ESO, i cada cop que vaig comença demanant l’agenda  i els i fa fer els deures.

La Laia Casajuana va anar a la Ludoteca, on amb els nens d’allà vam treballar mitjançant jocs, la psicomotricitat i al final van valorar, com fan cada dia el seu comportament durant la sessió. També va ajudar a les monitores a acabar la disfressa del carnaval.

 

Dilluns 10 de març (Estela),

El dijous passat com sempre vaig anar a l’aula de reforç i vaig ajudar a dos nens de 2n d’ESO a estudiar castellà perquè tenien examen.

La Laia va preparar un joc pels nens de la ludoteca perquè treballessin la psicomotricitat. Al acabar l’activitat vam jugar a pica paret i finalment vam avaluar l’actitud d’ells durant les activitats.

En Jaume, com que ens van dir que només hi podia haver una persona per projecte va decidir d’anar a la biblioteca, allà li van explicar com funcionava i de què es tractava, després van venir nens als quals va ajudar.

En Joel va fer un joc on els nens tenien que dir 5 coses per fer-se un entrepà i 5 coses que agafarien per anar d’acampada, després van jugar a la plaça amb tots els nens.

L’Albert va arribar i els hi va demanar l’agenda, llavors els hi vaig dir que comencessin a fer la feina i si tenien algun dubte que li demanessin a ell.

 

Dilluns 24 de març (Albert),

Com que d’aquí poc ja arriba Sant Jordi, el Xavi ens va dir que si els podíem ajudar a preparar  les coses. L’Estela i la Laia van pintar unes caixes de color vermell  mentre que els altres membres del grup estaven embolicant unes caixes per després pintar-les. Amb aquestes caixes després formaran un trencaclosques gegant on hi posarà algun símbol o frase de Sant Jordi. 

 

Dilluns 7 d'abril (Laia),

El dijous passat, com cada dijous vam anar a l’associació de veïns, aquella tarda vam tornar a fer caixes, però ens van dir que no calia pintar-les, perquè ja ho farien ells i tampoc corria pressa. Jo i l’Estela retallàvem el paper mentre que el Joel, l’Albert i el Jaume agafaven aquest paper i l’envoltaven a la caixa, i tot seguit ho enganxaven amb una cinta aïllant.

 

Dilluns 14 d’abril (Laia),

El dijous passat, 10 d’abril, no vam anar a l’associació de veïns, ja que vam anar a la fira de l’estudiant amb l’escola i no hi vam poder anar.

 

Dilluns 28 d'abril (Albert),

La Laia va anar a la ludoteca, com sempre,i va ajudar als nens a fer-li una polsera pel dia de la mare.

El Jaume a la biblioteca va redistribuir les postades i va fer punt de llibres de Sant Jordi i els nen el pintaven els forràven i desprès els repartien entre ells i així quan llegeixin tindrien un punt de llibre que els hauran fet ells.

El Joel va jugar amb nens de 8 anys al boté boté, escondite ... i al final vam fer una reflexió.

La estela va jugar amb una nena el memory, un joc d’anglès, que contenia verbs irregular, questions Word, noms, dies, mesos i setmanes. Perquè així, amb una mica de diversió aprèn basic d’anglès.

L'Albert va ajudar amb un nen a fer els deures de mates que tenia per fe i desprès el vaig ajudar a estudiar. 

 

Dijous 8 de maig (Jaume),

El Joel i la Estela no van assistir a la associació per variïs motius, els que vam anar, vam fer uns dibuixos de abelles i els vam retallar amb cúters, aquets dibuixos eren per una activitat que havíem de fer a Barcelona.

 

Dijous 22 de maig (Joel),

El Joel i l'Albert van anar al casal amb els nens petits, van jugar al "escondite" i a altres jocs, al final de cada joc feien una xerrada per saber com s'havien sentit durant l'activitat. També van jugar a saltar corda dins del casal.

L'Estela va fer repàs a dos nenes de 3r ESO que tenien examen d'anglès i també va ajudar a un nen de 2n ESO.

La Laia va jugar al gat i al ratolí, seguidament va jugar amb els nens de la ludoteca a un joc que es diu les flors, on un fa de regadora i a d’anar tocant el cap dels nens, així els nens s'aixequen ja que simbolitza que les flors creixen i la regadora ha d'evitar que les flors es vagin ofegant.

El Jaume va dibuixar a la biblioteca diferents rasses del planeta com ara: Africans, espanyols i marroquins, a sobre de cada personatge va dibuixar el seu país.

 

Dijous 29 de maig (Estela),

La Laia va anar a la ludoteca i va jugar amb els nens d'allà fins les 6, ja que va haver de marxar.

En Jaume va anar a la biblioteca i allà van ajudar a una nena a estudiar i després a fer resums de socials. Un cop acabat tots els deures, van jugar al "culturin".

El Joel va anar amb l'Albert a jugar amb els nens del casal, van berenar, després van jugar a futbol i finalment al pilla pilla.

Jo vaig anar a fer repàs a l'aula de reforç i vam fer repàs d'anglès altre vegada perquè tornaven a tenir exàmens, i vam estar parlant una estona i ens vam entretenir molt.